27.04.2021

Kolejny Kongres Różnorodności Henkel Polska i Better już w dniach 18-19 maja br.

Ruszyła rejestracja na VII Kongres Różnorodności!

Henkel Polska oraz firma BETTER zapraszają na VII Kongres Różnorodności. „Tak silni, jak najsłabszy z nas – czyli jak wzmacniać ludzi i organizacje nie tylko w kryzysie” – na to pytanie będą starali się odpowiedzieć prelegenci i uczestnicy tego wydarzenia już 18 i 19 maja 2021 r. W tym roku Kongres odbędzie się w formule online na platformie Hopin, udział w nim jest bezpłatny, rejestracja pod linkiem.

Motywem przewodnim siódmej edycji Kongresu Różnorodności jest szerokie rozumienie różnorodności i inkluzji, które w roku pandemii okazują się podstawowymi wartościami pomagającymi składać rozbite tym kryzysem społeczeństwo, organizacje i ludzi. Covid unaocznił, że jesteśmy sobie nawzajem bardzo potrzebni i że tak naprawdę jesteśmy tylko tak silni, jak silny jest najsłabszy z grupy. Dlatego kluczowe stają się uważność, dostrzeganie i wsparcie drugiego człowieka – tak w rodzinie, jak i w miejscu pracy.

Uczestnicy Kongresu będą dyskutować m.in. na temat tego, jak budować odporność w czasach zmiany i niepewności, jak zadbać o zdrowie psychiczne własne i swoich współpracowników, jak będzie wyglądać przyszłość rynku pracy, jakich liderek i liderów potrzebujemy i czego od nich oczekujemy.

Osobiście bardzo się cieszę na kolejny Kongres Różnorodności! Będzie to już siódma edycja wydarzenia, które wspólnie organizują firmy Henkel i Better. Pokazuje to, jak strategicznie ważny dla obu firm jest temat różnorodności i inkluzji. I choć tym razem wszystko jest inaczej, bo spotkamy się wirtualnie, to sytuacja taka ma także dobre strony. Dzięki formule streamingu on-line mamy bowiem szansę dotrzeć do szerszej publiczności. To siódmy Kongres, niech więc ta siódemka będzie dla nas szczęśliwa – powiedziała Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska, inicjatorka i współtwórczyni Kongresu Różnorodności oraz cyklu spotkań Praktycy Różnorodności w Lepszym Świecie.

Wśród występujących na tegorocznym Kongresie Różnorodności znajdą się między innymi, wymienieni w kolejności alfabetycznej:

  • Dawn D. Bennett-Alexander, konsultantka ds. Diversity, Equity, Inclusion & Belonging, założycielka Practical Diversity, profesor prawa
  • Amy Morin, psychoterapeutka, autorka książek, wykładowczyni na Northeastern University, redaktorka naczelna Verywell Mind
  • Prof. Bogdan de Barbaro, psychiatra, psychoterapeuta
  • Iwona Choińska, dyrektor personalna IBM na Polskę i Kraje Bałtyckie
  • Piotr Ciborowski, członek Zarządu Henkel Polska
  • Maciej Herman, dyrektor zarządzający Wedel
  • Kamila Kaliszyk, dyrektor ds. rozwoju biznesu w polskim oddziale Mastercard Europe
  • Birgit Rechberger-Krammer, Corporate Senior VP Laundry and Home Care Henkel Europe, President Henkel Austria
  • Małgorzata Romaniuk, wiceprezes Zarządu w Banku BPH
  • Susanna Romantsova, liderka ds. Różnorodności, Równego Traktowania i Kultury Przynależności w IKEA
  • Dominika Sadowska, ekspertka z obszaru zarządzania różnorodnością i kultury włączania (D&I), inicjatorka i założycielka Diversity Plus
  • Zuzanna Skalska, właścicielka 360Inspiration, partner FutureS Thinking Group
  • Daniel Truran, Director General at ebbf.org / B Corp Ambassador / Impact Hub Madrid Co-Founder
  • Piotr Voelkel, założyciel Grupy Kapitałowej VOX i Uniwersytetu SWPS
  • Zuzanna Ziomecka, wiceprezeska Polskiego Instytutu Mindfulness

Corocznie Kongres jest dla nas okazją do spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość przez soczewkę różnorodności i włączania grup marginalizowanych. Pandemia straumatyzowała nas zbiorowo. Zarówno osobiście jak i w przestrzeni życia zawodowego. Empatia, otwarcie na różne potrzeby i zaopiekowanie się sobą wzajemnie mogą stać się kluczowym sposobem na radzenie sobie w trakcie wychodzenia z tego kryzysu. Podczas dwóch dni kongresowych spotkań usłyszymy wybitne ekspertki i ekspertów. Niech wynikiem uczestnictwa każdego z nas będzie indywidualny plan odbudowy naszej odporności i tych, w których otoczeniu pracujemy – powiedział Paweł Niziński, założyciel Goodbrand/BETTER., wydawca projektów CR Navigator i BE Navigator, promujących idee zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu.

Organizatorzy VII Kongresu, planując jego dwudniowy program, starali się, by treści i tematy poruszane pierwszego dnia miały charakter uniwersalny, interesujący dla szeroko zdefiniowanego odbiorcy Kongresu. Tego dnia będzie więc o wyzwaniach czasów pandemii i nowej post-pandemicznej normalności. Drugi dzień zdominują treści związane z wyzwaniami przywództwa i zarządzania. Zaproszeni eksperci wspólnie przyjrzą się kongresowej tezie o idei różnorodności i inkluzji jako spoiwie, które pozwoli nam posklejać i wzmocnić nasze społeczności i organizacje.

Informacje prasowe (352,78 KB)
Dorota Strosznajder Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej oraz Pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska +48-22-56-56-665 dorota.strosznajder@henkel.com Pobierz wizytówkę Dodaj do ulubionych