Udostępnij tę stronę!
Kim jest Henkel i co nami kieruje? To, co łączy nas wszystkich w Henklu, to nasz cel "Pioneers at heart for the good generations" oraz wspólna ramowa strategia.
Nowa marka Henkel łączy w sobie nasze dziedzictwo i dążenia w przyszłości: zaangażowanie ludzi, wspólnie kształtujących przyszłość i pobudzających postęp, jednocześnie bazując na naszych podstawowych atutach.
Poznaj nasze marki Adhesive Technologies, Beauty Care i Laundry & Home Care.
Jako lider zrównoważonego rozwoju chcemy być pionierem nowych zrównoważonych rozwiązań a równocześnie zarządzać naszym biznesem w sposób odpowiedzialny i dbać o sukces ekonomiczny przedsiębiorstwa.
Nowe modele biznesowe i modele współpracy, tworzenie unikalnych doświadczeń klientów oraz inteligentne wykorzystanie danych i technologii: dzięki cyfryzacji kształtujemy rynki przyszłości.
Dare to make an impact? Dołącz do naszego zespołu pionierów i razem z nami odciśnij swój ślad w przyszłości.
Nasze internetowe biuro prasowe zapewnia dziennikarzom dostęp do aktualnych komunikatów i informacji prasowych, zdjęć oraz materiałów filmowych do pobrania.
2022-06-30,
Düsseldorf, Hamburg / Niemcy
Henkel docenia osiągnięcia kobiet w nauce
Henkel ufundował nową nagrodę naukową "Martha Schwarzkopf Award for Women in Science", która wyróżnia wybitne naukowczynie w dziedzinie trychologii, nauki zajmującej się badaniami nad włosami. Przyznano ją trzem laureatkom, które zostały uhonorowane nagrodami pieniężnymi. Mogą one także skorzystać z różnych możliwości rozwoju swojej kariery naukowej, takich jak mentoring we współpracy z naukowcami lub profesjonalne wsparcie ze strony firmy Henkel.
2022-06-28
Henkel Polska i Fundacja Nasza Ziemia po raz kolejny wspierają edukację ekologiczną najmłodszych
Fundacja Nasza Ziemia i Henkel Polska podsumowały drugą edycję kampanii edukacji ekologicznej skierowanej do uczniów szkół podstawowych. Z nadesłanych projektów konkursowych jury wybrało 20 laureatów, do których trafią edukacyjne systemy do praktycznej segregacji odpadów. Najwięcej głosów uzyskała szkoła nr 4 im. Stefana Żeromskiego z Bełchatowa w woj. łódzkim. Uczniowie przygotowali zabawki logopedyczne z nakrętek i odpadów z odzysku. Łącznie w dwóch edycjach kampanii wzięło udział ponad 500 szkół z całej Polski.
Ponad 140 lat historii przedsiębiorstwa, więcej niż 52 tysięcy pracowników zatrudnionych w trzech sektorach biznesu – ludzie na całym świecie ufają markom i technologiom Henkla.
Pytania ze strony mediów prosimy kierować do działu komunikacji korporacyjnej.