Udostępnij tę stronę!
Główne założenia naszej strategii to konkurencyjne portfolio marek i produktów, przewaga konkurencyjna w obszarach: innowacji, zrównoważonego rozwoju i cyfryzacji, modele operacyjne odpowiadające na wyzwania przyszłości oraz kultura współpracy i zaangażowanie pracowników.
Ponad 140 lat historii przedsiębiorstwa, więcej niż 52 tysięcy pracowników zatrudnionych w trzech sektorach biznesu – ludzie na całym świecie ufają markom i technologiom Henkla.
Nasze internetowe biuro prasowe zapewnia dziennikarzom dostęp do aktualnych komunikatów i informacji prasowych, zdjęć oraz materiałów filmowych do pobrania.
2022-05-17,
Düsseldorf / Niemcy
Wspieranie różnorodności płci w firmie Henkel
Henkel ogłosił ambitne zamierzenie osiągnięcia parytetu płci w ramach stanowisk kierowniczych do 2025 roku. Udział kobiet ma zostać znacząco zwiększony zarówno na najwyższych stanowiskach kierowniczych, jak i na stanowiskach kierowniczych niższego i średniego szczebla. Dla Henkla to kolejny krok na drodze ku realizacji zobowiązania budowy bardziej różnorodnej i włączającej organizacji, oferującej wszystkim równe szanse.
2022-05-05,
Wyjątkowo trudne otoczenie biznesowe
2022-04-28
Henkel po raz kolejny wspiera edukację ekologiczną najmłodszych
W ramach projektu „Ekoedukacja” Fundacja Nasza Ziemia i Henkel Polska realizują drugą edycję kampanii edukacyjnej „Lekcja Nieśmiecenia”. Wspólne przedsięwzięcie ma na celu wsparcie szkół podstawowych w edukacji ekologicznej, tematem przewodnim pozostaje segregacja odpadów.
2022-04-06
Zrównoważany rozwój w praktyce
W dniach 6-7 kwietnia br. odbędzie się kolejna edycja, jednego z najbardziej reprezentatywnych spotkań polskiego sektora handlu i FMCG – Poland & CEE Retail Summit 2022. Na wydarzeniu firmę Henkel reprezentować będą Kiril Marinov, dyrektor zarządzający działu Beauty Care, Monika Banaś-Jankowska, dyrektor marketingu działu Beauty Care oraz Aleksandra Gawlas-Wilińska, dyrektor działu digital & e-commerce Laundry & Home Care. Będą uczestniczyć w dyskusji na temat roli biznesu w budowaniu lepszego świata a także zastanawiać się, jak wzbogacić customer experience i jak je maksymalnie spersonalizować.
Pytania ze strony mediów prosimy kierować do działu komunikacji korporacyjnej.