Poznaj nasze marki Adhesive Technologies i Consumer Brands.
Wierzymy w siłę cyfryzacji. To zmiana łącząca ludzi na całym świecie, dostarczająca im spersonalizowane produkty i doświadczenia oraz zapewniająca poziom komfortu i wygody, który jeszcze kilka lat temu byłby trudny do wyobrażenia. W Henklu korzystamy z niej, ale nigdy nie tracimy z oczu faktu, że to ludzie - nasi klienci, konsumenci i globalny zespół Henkla - decydują o tym, dokąd zaprowadzi nas ta podróż.
Tworzenie wartości dodanej poprzez innowacje i technologie - to nasza pasja. Łącząc kompetencje cyfrowe, zarządzanie procesami biznesowymi i IT, Henkel dx jest siłą napędową transformacji cyfrowej w firmie Henkel. Utworzony w 2020 roku, Henkel dx został zbudowany w celu identyfikacji wyzwań biznesowych i przekształcania obaw w szanse. Koncentrując się na indywidualnych potrzebach klientów i konsumentów, budujemy cyfrowe i oparte na danych modele biznesowe, aby optymalizować, przekształcać i. W ramach silnego partnerstwa z naszymi jednostkami biznesowymi i funkcjami łączymy ekspertów w dziedzinie biznesu i technologii, aby wspólnie, lepiej i szybciej, opracowywać nowe rozwiązania cyfrowe oraz modele biznesowe. Nasi klienci i konsumenci są zawsze w centrum uwagi.
Musimy lepiej zrozumieć naszego klienta końcowego. Przewidujemy, czego potrzebuje, czy personalizacji, czy bezpośredniego kontaktu, tak abyśmy mogli utrzymać jego lojalność w przyszłości.
Michael Nilles, Chief Digital & Information Officer w firmie Henkel
PLATFORMA GOSPODARCZA
Umożliwia ekosystemom biznesowym łatwiejszą wymianę towarów i usług w oparciu o otwartą infrastrukturę cyfrową. Tworzy wartość dla wszystkich uczestników, wynikającą z wykorzystania komplementarnych produktów i usług oraz agregacji podaży i popytu. Ten megatrend zakłóca funkcjonowanie tradycyjnych przedsiębiorstw opartych na produktach i tworzy środowiska typu "zwycięzca bierze wszystko".
ZMIANA NASTAWIENIA KONSUMENTÓW I KLIENTÓW
Coraz częściej obserwujemy fundamentalne zmiany w zachowaniach konsumentów. Kluczowe znaczenie ma teraz poznanie klientów i konsumentów. Pojawiły się nowe zasady gry - chodzi o personalizację, obsługę na żądanie, wygodę, 24/7. Klienci oczekują unikalnych doświadczeń (CX) we wszystkich kanałach online i offline ("omnichannel").
SERWIS OPARTY NA WYNIKACH
Wykraczając poza sam produkt, trend ten charakteryzuje się rozszerzeniem modelu biznesowego z czystej oferty produktowej w kierunku rozwiązań posprzedażowych, usługowych i opartych na wynikach/ Outcome-as-a-Service. Opiera się on na doskonałym, opartym na danych, wglądzie w użytkowanie i wydajność produktu. Ten megatrend wykorzystuje zasoby będące własnością innych podmiotów, takie jak np. dane maszynowe.
LEAN. SZYBKOŚĆ. PROSTOTA.
Firmy zwiększają wartość w całym łańcuchu wartości i wewnątrz swoich organizacji. Dzięki nowym metodom pracy - o zwiększonej szybkości i sprawności - przedsiębiorstwa zwiększają produktywność i wydajność oraz uzyskują lepszy wgląd w podejmowane decyzje.
Każdego dnia, bez wyjątku, myślimy i żyjemy w zgodzie z zasadami biznesu, klienta i konsumenta.
Jesteśmy godnymi zaufania ekspertami i rozumiemy modele biznesowe, produkty, procesy i dynamikę rynków, na których działamy.
Pasjonuje nas odkrywanie nowych technologii i wykorzystywanie ich pełnego potencjału.
Zapewniamy lepsze i szybsze wyniki, łącząc naszych ekspertów w dziedzinie biznesu i technologii.
Kierując się potrzebami rynku, testujemy i uczymy się, tworzymy szybko - w ciągu tygodni, a nie miesięcy - i zawsze jesteśmy gotowi do adaptacji.
Henkel dx Huby w Berlinie i Szanghaju zostały uruchomione jako dedykowane centra innowacyjności, których zadaniem jest wspieranie transformacji cyfrowej i tworzenie wiodących rozwiązań cyfrowych w firmie Henkel na całym świecie. Kolejny hub planowany jest w Dolinie Krzemowej. Huby to miejsca, w których nasi eksperci ds. technologii cyfrowych spotykają się ze start-upami, ekosystemem cyfrowym i gigantami technologicznymi. Cel: wspólne opracowywanie cyfrowych modeli biznesowych i wiodących rozwiązań technologicznych przy jednoczesnym tworzeniu postawy opartej na innowacyjności.
NASZA PLATFORMA CYFROWEJ
DZIAŁALNOŚCI
RAQN
Zachowania konsumentów i klientów uległy znacznej zmianie w kierunku handlu cyfrowego na żądanie i hiperpersonalizacji. Dlatego właśnie opracowaliśmy RAQN. System ten integruje wiele punktów styku z rzeczywistością cyfrową na jednej cyfrowej platformie biznesowej, tworząc unikalne doświadczenie użytkownika. RAQN stanowi podstawę do rozszerzenia działalności w zakresie handlu elektronicznego, przy jednoczesnym uwzględnieniu indywidualnych preferencji konsumentów i klientów, przyspieszenia czasu wprowadzania produktów na rynek oraz poprawy wydajności marketingu w oparciu o analizę danych i spostrzeżeń. Platforma została zbudowana w oparciu o naszą wiedzę biznesową, oprogramowanie i możliwości w zakresie sztucznej inteligencji w połączeniu z wiedzą technologiczną firmy Adobe - dostosowaną do specyficznych potrzeb różnych jednostek biznesowych w zakresie produktów konsumenckich i przemysłowych.
NASZ SZKIELET INFORMATYCZNY
DLA BIZNESU CPG
SPARC
Zarządzanie promocjami handlowymi (TPM) ma w firmie Henkel znaczenie strategiczne. Dlatego stworzyliśmy SPARC - naszą chmurę obliczeniową Sales Promotions and Revenue Cloud - aby zapewnić większą przejrzystość i wydajność dla nas oraz lepsze relacje z naszymi klientami. SPARC umożliwia monitorowanie wydatków w czasie rzeczywistym, zwiększa efektywność i rentowność. SPARC został stworzony na zamówienie z wykorzystaniem najnowszej technologii chmury SAP oraz własnych algorytmów Henkla. Naszym celem jest osiągnięcie pozycji lidera w branży w zakresie Zarządzania Wydatkami Handlowymi.
NASZ KOBIECY BIZNES
HACKATHON
XATHON
Wierzymy, że różnorodność i wzmocnienie pozycji kobiet są kluczem do budowania branży technologicznej. Dlatego właśnie stworzyliśmy XATHON - nasz coroczny hackathon biznesowy dla kobiet-przedsiębiorców - aby promować kobiece talenty technologiczne i umożliwić kobietom-założycielkom przeniesienie ich pomysłów na wyższy poziom. Xathon zapewnia kobietom-przedsiębiorcom platformę, na której mogą zaprezentować swoje pomysły, przykłady do naśladowania i mentorów, którzy je poprowadzą, a także istotne możliwości nawiązywania kontaktów. Xathon będzie nadal stanowił trampolinę dla kolejnych pokoleń kobiet-założycieli.