Poznaj nasze marki Adhesive Technologies i Consumer Brands.
Chcemy być liderem zrównoważonego rozwoju – to jedna z naszych pięciu korporacyjnych wartości. Chcemy prowadzić wszystkie nasze operacje biznesowe w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, dbając równocześnie o dalszy rozwój firmy i jej ekonomiczny sukces.
Projektowanie inteligentnych opakowań, wzrost wykorzystania materiałów z recyklingu, współpraca z partnerami wzdłuż całego łańcucha wartości – to nasz wkład w tworzenie gospodarki obiegu zamkniętego.
Aktywnie wspieramy realizację 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju, a nasza strategia zrównoważonego rozwoju do 2030 zakłada stałe zmniejszanie wpływu działań firmy na środowisko. Jednym z najważniejszych dla nas tematów były kwestie plastiku i opakowań, krytyczne dla rozwoju gospodarki obiegu zamkniętego.
Postawiliśmy sobie ambitne cele:
Te zobowiązania wypełniamy także w Polsce – oto przykłady naszych zrównoważonych opakowań:
Wspieranie recyklingu tworzyw sztucznych, wykorzystywanie zużytego plastiku oraz stosowanie inteligentnych opakowań pozwala nam znacząco zmniejszać ślad środowiskowy naszych działań.
Równe szanse rozwoju zawodowego, szacunek dla różnorodności poglądów i postaw, ale także pochodzenia czy religii, nieustanna edukacja i podnoszenie kompetencji – to fundamenty naszej kultury organizacyjnej.
W Henklu wiemy, że za sukcesem firmy stoją ludzie i to oni są źródłem naszej przewagi konkurencyjnej. Dlatego doceniamy naszych pracowników, stawiamy przed nimi wyzwania i nagradzamy wyniki. Henkel w Polsce to zespół 1000 ambitnych i pełnych pasji pracowników, którzy współtworzą kulturę organizacji. U jej podstaw tkwi poczucie odpowiedzialności, uczciwość, szacunek dla innych i działanie zespołowe.