Henkel Polska kolejny rok z rzędu otrzymał Certyfikat HR Najwyższej Jakości. Wyróżnienie potwierdza, że firma jest wiarygodnym pracodawcą i prowadzi spójną, propracowniczą politykę personalną.
Certyfikat HR Najwyższej Jakości przyznawany jest przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami na podstawie analizy takich obszarów jak: rekrutacja i outplacement, systemy motywacyjne i wynagrodzenia, rozwój pracowników, komunikacja wewnętrzna, employer branding i CSR. Wyróżnienie otrzymują firmy, które spełniają najwyższe standardy zarządzania kapitałem ludzkim i wspierają inicjatywy propracownicze.
– Jesteśmy niezwykle dumni z kolejnego już wyróżnienia dla firmy Henkel w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim. Certyfikat potwierdza, że prowadzona przez nas polityka personalna odpowiada najwyższym światowym standardom, a firma jest wiarygodnym i odpowiedzialnym pracodawcą – powiedziała Karolina Szmidt, dyrektor ds. personalnych w Henkel Polska.
W tym roku Henkel został wyróżniony za wprowadzenie nowych zasad przywództwa - Leadership Commitments, które obowiązują nie tylko menedżerów, ale także wszystkich pracowników firmy. Tym samym Henkel chce promować postawy przedsiębiorczości, współpracę, rozwój i branie odpowiedzialności za wyniki. Aby przełożyć treść zobowiązań na konkretne aktywności w codziennej praktyce, firma zainicjowała serię warsztatów prowadzonych przez liderów zespołów. Na warsztatach dyskutowano na temat samych zasad, a także wypracowywano rozwiązania i usprawnienia, które można wdrożyć natychmiast do codziennej pracy. Szkoleniami objęci zostali wszyscy pracownicy Henkla łącznie z pracownikami fabryk i pracownikami terenowymi.