14.02.2023

Miesięczna kampania promocyjna z „Zapachem, który pokochasz”

Walentynki w kinie z Silanem, flagową marką Henkla

Walentynki to czas, kiedy na myśl przychodzą ciepłe uczucia, delikatność oraz radość. To właśnie atrybuty marki Silan, która w tym roku przez cały luty chce otulać nie tylko zakochanych konsumentów „Zapachem, który pokochasz”. Akcja promocyjna z charakterystycznym serduszkiem marki obejmuje m.in. kampanię we współpracy ze wszystkimi kinami Cinema City w Polsce, specjalne aktywacje w kinie Galerii Mokotów i w 10 kinach w weekend walentynkowy, udział w Ladies Night, spoty na megaekranach hotelu Marriott oraz przy ulicy Kruczej, a także animację 14 lutego na szczycie budynku Warsaw Spire.

W tym roku marka Silan świętuje Walentynki przez cały miesiąc. Z tej okazji dla konsumentów zostały przygotowane liczne atrakcje, uczestnicząc w których będą się mogli zetknąć z „Zapachem, który pokochasz”.

„Zapach, który pokochasz” i serduszko Silana

Największy zasięg ma współpraca ze wszystkimi kinami Cinema City w Polsce, która obejmuje przede wszystkim kampanię spotową. Kreacje reklamowe będą również obecne na plakatach elektronicznych, plazmach oraz ekranach w holu. W kinie w Galerii Mokotów Silan sponsoruje jedną salę przez cały rok począwszy właśnie od lutego. Dodatkowo w 10 kinach w weekend walentynkowy pojawi się specjalna bramka kwiatowa z neonem „Silan, zapach, który pokochasz”, a każdy widz przechodzący przez te bramki otrzyma słodki upominek, czekoladki oraz próbkę produktu Silan. Wszystko po to, aby w tym szczególnym okresie każdy kto postanowi spędzić swoje Walentynki w kinie poczuł się szczególnie, wiedział, że Silan jest zawsze przy nim. Bramki oraz sampling będzie można spotkać w kinach przez tydzień zaczynając od 10.02.

Silan jest również sponsorem dwóch wydarzeń pod nazwą Ladies Night dedykowanych kobietom. Wydarzenie odbywa się w 18 kinach w całej Polsce. Każda z uczestniczek dostanie do przetestowania próbkę produktu, a jedna z pań podczas każdego z eventów wygra zestaw produktów przygotowanych przez markę Silan, aby jego wspaniały zapach stale jej towarzyszył.

Silan w kinach, ale nie tylko

Akcja Walentynkowa Silana to nie tylko kina. Działania promocyjne marki widoczne będą również na kilku nośnikach cyfrowych, m.in. na ekranach hotelu Marriott oraz przy ulicy Kruczej. To wszystko dziać się będzie w dniach 11-14.02. W same Walentynki, czyli 14.02, specjalna walentynkowa animacja będzie przyciągała wzrok na szczycie budynku Warsaw Spire.
Oprócz kin oraz nośników cyfrowych, przez cały luty, kreacje Silana będzie można zobaczyć w 8 największych miastach w Polsce na specjalnie wyselekcjonowanych 100 wiatach przystankowych. Dzięki temu Silan będzie przypominał przechodniom o zapachu, który kochają. Z tym wiąże się również niestandardowa kampania online. Każdy kto zobaczy kreacje Silana na przystankach, będzie również odbiorcą kampanii digitalowej opartej na remarketingu i geotargetingu. Kampania trwa cały miesiąc.

Informacje prasowe (187,64 KB)
Dorota Strosznajder Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej oraz Pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska +48-22-56-56-665 dorota.strosznajder@henkel.com Pobierz wizytówkę Dodaj do ulubionych