Akcja „Pomóż dzieciom spełniać marzenia” została przeprowadzona już po raz czwarty w sklepach sieci Carrefour między 4 a 17 września 2018 r. Część dochodu ze sprzedaży produktów marek Henkla, takich jak: Persil, E, Perwoll, K2r, Silan, Somat, Pur, Bref, Clin, Schwarzkopf, Syoss, Natue Box, Taft, get2b, Gliss Kur, Schauma, Fa, Palette, Pure Color czy Color Expert została przekazana na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
W sumie darowizna wyniosła 50 000 zł.
- Henkel od lat wspiera na wiele różnych sposobów Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Misja tej organizacji, która polega na wyrównywaniu szans edukacyjnych dzieci zagrożonych wykluczeniem, jest nam bardzo bliska. Po raz kolejny – przede wszystkim dzięki konsumentom, którzy wybrali nasze produkty – przekazujemy Stowarzyszeniu środki, dzięki którym będzie możliwe zorganizowanie różnorodnych zajęć edukacyjnych, odpowiadających potrzebom dzieci i młodzieży przebywających w Wioskach – powiedziała Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska.
- Pod naszą opiekę trafiają dzieci, które bardzo często mają poważne trudności nie tylko z pisaniem i czytaniem, ale również z mówieniem. Konieczne są więc intensywne oraz regularne zajęcia z logopedą czy pedagogiem. Dzięki darowiźnie możemy kontynuować nasze starania, by nasi mali podopieczni wyrośli na pewnych siebie i ciekawych świata ludzi - powiedziała Anna Choszcz-Sendrowska, przedstawicielka Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
- Cieszymy się, że poprzez wspólną akcję z firmą Henkel, w którą chętnie włączyli się nasi klienci, możemy pomóc w spełnianiu marzeń podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Zaangażowanie społeczne jest ważnym elementem działań naszej firmy i podchodzimy do niego kompleksowo od początku naszej, ponad 20-letniej, obecności w Polsce, angażując w akcje, takie jak z firmą Henkel, zarówno sklepy, jak i naszą centralę – powiedział Robert Noceń, sekretarz generalny Carrefour Polska.
Informacje o Stowarzyszeniu
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce to organizacja działająca od blisko 70 lat w 135 krajach. Niesie pomoc dzieciom tworząc rodzinne formy opieki zastępczej nazywane SOS Wioskami Dziecięcymi. Prowadzi skierowane do rodzin zagrożonych rozpadem programy wsparcia oraz wspólnoty młodzieżowe, w których młodzi ludzie opuszczający Wioski SOS pod okiem opiekunów uczą się samodzielnego życia.
Anna Choszcz-Sendrowska
SOS Wioski Dziecięce
anna.choszcz-sendrowska@sos-wd.org
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
Maria Cieślikowska,
Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR, Rzecznik Prasowy Carrefour Polska
biuroprasowe@carrefour.com