Poznaj nasze marki Adhesive Technologies i Consumer Brands.
08.01.2018 Warszawa
Henkel Polska po raz trzeci z rzędu otrzymał certyfikat HR Najwyższej Jakości za stosowanie najlepszych praktyk zarządzania kapitałem ludzkim i prowadzenie odpowiedzialnej polityki personalnej.
Certyfikat HR Najwyższej Jakości przyznawany jest przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami na podstawie analizy takich obszarów jak: rekrutacja i outplacement, systemy motywacyjne i wynagrodzenia, rozwój pracowników, komunikacja wewnętrzna, employer branding i CSR. Wyróżnienie otrzymują firmy, które spełniają najwyższe standardy zarządzania kapitałem ludzkim i wspierają inicjatywy propracownicze.
- Jesteśmy niezmiernie dumni, że po raz trzeci z rzędu firma Henkel została wyróżniona za działania z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. Od samego początku staramy się budować pozytywny wizerunek firmy jako wiarygodnego i rzetelnego pracodawcy.
Ten certyfikat jest potwierdzeniem, że nasze działania przynoszą zamierzone efekty – powiedziała Karolina Szmidt, dyrektor ds. HR w Henkel Polska.
Firma Henkel została wyróżniona za autorski projekt szkoleń „Skills Trade” prowadzonych przez pracowników dla pracowników, który powstał w polskim oddziale w 2015 roku. Warsztaty w ramach inicjatywy prowadzone są przez ochotników, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i umiejętnościami ze współpracownikami. Szkolenia obejmują bardzo szeroki zakres tematyczny, co wynika z bieżącego zapotrzebowania pracowników oraz możliwości prowadzących. Przykładowo, do tej pory odbyły się szkolenia z obsługi Excela i Power Pointa, obowiązującego w firmie systemu SAP, ale również takie, które dotyczyły zarządzania projektem, zarządzania sytuacją kryzysową, negocjacji handlowych, finansów, marketingu czy IT. Szkolenia są ogólnodostępne dla pracowników Henkla i odbywają się stacjonarnie w siedzibie firmy.