2016-01-21  Warszawa

Produkty marek Persil, Silan, Palette, Syoss i Fa wyróżnione tytułem „Najlepszy Produkt 2016 – Wybór Konsumentów”

Badanie konsumenckie „Najlepszy Produkt 2016 – Wybór Konsumentów” po raz kolejny wyłoniło najbardziej udane premiery rynkowe w kategoriach spożywczych, chemicznych oraz kosmetycznych. W gronie laureatów znalazło się aż 5 marek z portfolio Henkel!

W środę 20 stycznia w hotelu Bristol w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród dla nowości, które zwyciężyły w ogólnopolskim badaniu konsumenckim „Najlepszy Produkt 2016 – Wybór Konsumentów”. O tytuł Najlepszego Produktu „ubiegało się” 331 artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych. Pomimo tak dużej konkurencji, na podium stanęło aż 5 marek znajdujących się w portfolio Henkel. Pierwsze miejsce i złoty medal w kategorii „Produkty do prania i płukania” zdobył Persil Power-Mix Caps, zaś trzecie - w tej samej kategorii - Silan Soft&Oils w trzech wariantach. Linia farb bez amoniaku - Palette Perfect Care Color- zdobyła drugie miejsce (srebrny medal) w kategorii „Kosmetyki do koloryzacji włosów”, zaś miejsce trzecie przypadło  Syoss Color Refresher - linii odświeżającej odcień włosów pomiędzy koloryzacjami. To nie wszystko! Żel pod prysznic Fa Magic Oil Pink Jasmine zdobył trzecie miejsce w kategorii  „Kosmetyki pielęgnacyjne i myjące do ciała”. To ogromny, pięciokrotny sukces – szczególne wyróżnienie, bowiem będące odbiciem opinii konsumentów.

Organizatorem badania było Wydawnictwo Gospodarcze - wydawca ogólnopolskich tytułów prasowych: Wiadomości Kosmetyczne i Wiadomości Handlowe. Od 10 lat Wydawnictwo Gospodarcze jest również organizatorem badań rynkowych, które wskazują detalistom i konsumentom najlepsze nowości rynku spożywczego i kosmetycznego. Znane i cenionych w branży projekty badawcze to – „Perły Rynku FMCG”, „Perły Rynku Kosmetycznego”, „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”, „Ulubiona Marka – Wybór Konsumentów”.

Badanie „Najlepszy Produkt 2016 – Wybór Konsumentów” zostało zrealizowane przez Instytut GfK metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing), z wykorzystaniem GfK Access Panelu na łącznej próbie N=1100 respondentów (próba reprezentatywna dla populacji Polaków między 18 a 65 rokiem życia). W badaniu udział wzięły tylko osoby decydujące, lub istotnie współdecydujące w sprawie zakupów dla swojego gospodarstwa domowego, oraz używające produktów z badanych kategorii.

Więcej informacji na stronie: http://najlepszyprodukt.com.pl/

Justyna Kędzierska-Skrzydlak Dział Komunikacji Korporacyjnej, Komunikacja produktowa (Beauty Care, Laundry & Home Care) Henkel Polska +48-22-56-56-640 justyna.kedzierska-skrzydlak@henkel.com Pobierz wizytówkę Dodaj do mojej biblioteki