2015-11-20

Marki Persil i Perwoll wyróżnione tytułem Superbrands 2015/16.

Marki Persil i Perwoll zostały uznane za jedne z najsilniejszych konsumenckich marek na polskim rynku!

To wyjątkowe wyróżnienie, będące dowodem lojalności i wyrazem przywiązania polskich konsumentów do naszych produktów, jak również uznaniem dla działań marketingowych i wizerunkowych, prowadzonych wokół tych marek. Tytuł Superbrands przyznawany  jest bowiem w oparciu o Proces Certyfikacji, składający się z badania konsumenckiego, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 15.000 polskich respondentów, oraz głosowania ekspertów Rady marek. W jej skład wchodzi gremium, w którym zasiadają wyłącznie osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR – osób, które są autorytetami od wizerunku marki. Badanie Superbrands to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań siły i wizerunku marki w Polsce. Gratulujemy!

Justyna Kędzierska-Skrzydlak Dział Komunikacji Korporacyjnej, Komunikacja produktowa (Beauty Care, Laundry & Home Care) Henkel Polska +48-22-56-56-640 justyna.kedzierska-skrzydlak@henkel.com Pobierz wizytówkę Dodaj do mojej biblioteki