2015-09-19  Warszawa

Kampania reklamowa Somat Gold

Kurt Scheller i Tomasz Jakubiak w nowej kampanii reklamowej limitowanej edycji Somat Gold

Rozpoczęła się kampania reklamowa limitowanej edycji Somat Gold z udziałem znanych szefów kuchni – Kurta Schellera i Tomasza Jakubiaka, pod hasłem „Somat Gold – najskuteczniejsza tabletka do zmywania”. 

Somat Gold w limitowanej edycji to najnowszy produkt firmy Henkel. Zapewnia on nie tylko perfekcyjną czystość i olśniewający połysk, ale również zapobiega powstawaniu zacieków
na naczyniach oraz usuwa z nich osad. Dodatkowo, chroni zmywarkę przed osadzaniem się kamienia. Badania niezależnego niemieckiego instytutu badawczego wskazują, że jest obecnie najskuteczniejszą na rynku tabletką do zmywarek. Potwierdzają to również Kurt Scheller i Tomasz Jakubiak, w najnowszej kampanii reklamowej Somat Gold. W ramach aktywacji konsumenci poznają odmienne podejście do gotowania obu szefów kuchni, którzy na stronie www.somatzlotezasady.pl podzielą się z nimi swoimi „Złotymi Zasadami”. Każdy z nich prezentuje odmienną wizję kulinarną, ale w jednym są zgodni – Somat Gold to najskuteczniejsza tabletka do zmywania.

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Zwycięzcy będą mogli rozwinąć swoje kulinarne umiejętności w Akademii Kurta Schellera lub rozsmakować się
w kuchni Tomasza Jakubiaka, podczas kolacji w jego autorskiej restauracji „Gar Jakubiaka”. Aktywacja rozpocznie się 21 września br. i potrwa do 21 listopada br.

Za przygotowanie idei kreatywnej konkursu dla konsumentów i lokalnej kampanii z udziałem Kurta Schellera i Tomasza Jakubiaka odpowiada agencja TBWA. Do jej zadań należy również realizacja wszystkich formatów reklamowych w jej ramach – kampanii displayowej, materiałów POS i nośników OOH – Super 12 i frontlight. Kampania outdoor będzie prowadzona w największych polskich miastach m.in. w Warszawie, Krakowie, Trójmieście i Poznaniu. Agencja przygotowała też adaptację spotów telewizyjnych w wersji 20’’ oraz stworzyła 10’’ tag-on z udziałem szefów kuchni. Organizatorem sesji fotograficznej jest agencja 76management, a autorem zdjęć Małgorzata Turczyńska. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Organizatorem konkursu jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Sp. z o.o. Więcej szczegółów oraz regulamin są dostępne pod adresem: www.smolar.pl oraz www.somatzlotezasady.pl.
 

Justyna Kędzierska-Skrzydlak Dział Komunikacji Korporacyjnej, Komunikacja produktowa (Beauty Care, Laundry & Home Care) Henkel Polska +48-22-56-56-640 justyna.kedzierska-skrzydlak@henkel.com Pobierz wizytówkę Dodaj do mojej biblioteki