2015-09-18  Warszawa

Kampania reklamowa Pur

Bożena Dykiel w kampanii reklamowej Pur

Rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa Pur, w której Bożena Dykiel powraca jako ambasadorka marki. Osią prowadzonych działań reklamowych jest konkurs konsumencki „WOW danie”. 

Jadanie posiłków w gronie przyjaciół czy rodziny to prawdziwa przyjemność, jednak zmywanie po nich może być dużym wyzwaniem. Odpowiedzią na nie jest Pur, firmy Henkel, który skutecznie i szybko usuwa nawet najbardziej uporczywy tłuszcz. W ten sposób sprzątanie po nawet największym posiłku staje się łatwe i szybkie, co w najnowszej kampanii podkreśla ambasadorka marki – Bożena Dykiel.

Popularna aktorka zachęca również do wzięcia udziału w konkursie przygotowanym przez Pur – „WOW danie”. Wystarczy nagrać film lub zrobić zdjęcie podczas rodzinnego przygotowywania swojego popisowego posiłku, a następnie zamieścić materiał na stronie internetowej www.pur-power.pl. Dwie zwycięskie rodziny zostaną zaproszone do wspólnego gotowania z Bożeną Dykiel
na antenie popularnej telewizji śniadaniowej. Konkurs potrwa do 31 października br.
Za stworzenie idei kreatywnej kampanii oraz realizację wszystkich formatów reklamowych w jej ramach – działań w digitalu, materiałów POS i telewizyjnego billboardu sponsorskiego odpowiada agencja TBWA. Realizacje on-line objęły opracowanie materiału wideo z udziałem Bożeny Dykiel oraz kampanię displayową. Kampanię reklamową w mediach uzupełnią materiały POS, dystrybuowane
w sieciach sklepów detalicznych, dyskontach, hipermarketach i sklepach tradycyjnych.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Organizatorem konkursu jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Sp. z o.o. Więcej szczegółów oraz regulamin są dostępne pod adresem: www.smolar.pl oraz www.pur-power.pl.
oraz regulamin są dostępne pod adresem: www.smolar.pl oraz www.somatzlotezasady.pl.