2015-02-02  Düsseldorf, Niemcy / Scottsdale, AZ

Reklama Henkla najczęściej komentowana na Twitterze

Loctite odnosi wielki sukces podczas Wielkiego Finału

Reklama Loctite wyemitowana podczas wczorajszego finału National Football League (NFL) odniosła wielki sukces. Sam mecz ustanowił nowy rekord ponad 28 milionów tweetów, a pierwsza w historii telewizyjna reklama Henkla nadana w trakcie wydarzenia sportowego na taką skalę okazała się niezwykle skuteczna pod względem aktywacji i zaangażowania użytkowników mediów społecznościowych.

Dział Adhesive Technologies firmy Henkel wykorzystała tę okazję, aby przekazać konsumentom w Ameryce Północnej przesłanie marki w bardzo wyjątkowy sposób: produkty Loctite wzbudzają pozytywne poczucie sukcesu! Co więcej, ta reklama telewizyjna okazała się bardzo przekonująca. Zaraz po emisji stała się tematem numer jeden na Twitterze i Facebooku, a „#Loctite” najszybciej zyskującym na popularności twitterowym hasztagiem.

„Jesteśmy bardzo dumni ze słów uznania, jakie spotkały nas w związku z tym, że odważyliśmy się reklamować się u boku największych graczy w świecie marketingu — powiedziała Susanne Cornelius, wiceprezes działu Consumers & Craftsmen w Henkel Adhesive Technologies. — Od kiedy zapowiedzieliśmy nasze uczestnictwo w finale NFL, o Loctite zrobiło się naprawdę głośno. A to bardzo pomoże nam w osiągnięciu średnioterminowego celu, jakim jest znaczne zwiększenie rozpoznawalności marki Loctite w Ameryce Północnej”.

30-sekundowa reklama nadana w czwartej kwarcie meczu stanowiła przedłużenie bardzo udanej kampanii „Win at Glue” rozpoczętej w 2014 r. Spot stworzony przez agencję Fallon z Minneapolis pokazywał grupę zwykłych ludzi, którzy śpiewając i tańcząc świętują swoje sukcesy z użyciem kleju Loctite. Po wyemitowaniu reklamy w mediach społecznościowych pojawiły się entuzjastyczne posty: www.loctiteglue.com.

„Przystępując do Wielkiej Gry, dobrze wiedzieliśmy, że nikt nie spodziewa się tego, co pokażemy. Byliśmy zachwyceni niewiarygodną liczbą reakcji — powiedział Fred Chupin, wiceprezes ds. marketingu na Amerykę Północną w firmie Henkel. — Nie była to jednorazowa inicjatywa, będziemy podtrzymywać tę dynamikę, aby osiągać średnio- i długoterminowe cele”.

Loctite jest czołową światową marką profesjonalnych środków klejących i oferuje najbardziej innowacyjne produkty do codziennego klejenia w domu. Konsumenci z całego świata używają Loctite do szybkiego, mocnego i trwałego łączenia przedmiotów. Zobowiązanie innowacyjności stanowi gwarancję ciągłego powstawania przełomowych formuł, które przekładają się na szeroką gamę zaawansowanych rozwiązań.