Moja biblioteka

2017-09-08

Zakończenie akcji „Dziecięca Radość w Twoich Rękach”

Henkel Polska i Carrefour dla Fundacji Czerwone Noski

Wspólna inicjatywa firmy Henkel i Carrefour Polska „Dziecięca Radość w Twoich Rękach” właśnie dobiegła końca. Część dochodu ze sprzedaży dowolnych produktów marek producenta zakupionych w hipermarketach Carrefour została przekazana na rzecz Fundacji Czerwone Noski, która prowadzi terapię śmiechem w polskich szpitalach pediatrycznych.

Każdy, kto pomiędzy 23 sierpnia a 4 września kupił w hipermarketach Carrefour dowolne produkty marek: Persil, E, Perwoll, K2r, Silan, Somat, Pur, Bref, Clin, get2b, Gliss Kur, Palette, Taft, Color Expert, Schauma i Fa, przyczynił się do wsparcia Fundacji Czerwone Noski. Zebrane środki zostaną przekazane na prowadzenie działalności artystycznej skierowanej do chorych dzieci przebywających w szpitalach na terenie całego kraju.   

– Wszyscy wiemy jak ważne znaczenie przy rekonwalescencji mają dobry humor i samopoczucie. Cieszymy się, że dzięki naszemu wsparciu Fundacja Czerwone Noski będzie mogła wywoływać uśmiech na twarzach kolejnych małych pacjentów, wspierając ich w drodze do zdrowia – powiedziała Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska. – Dla chorych dzieci to szansa na chwilową ucieczkę od terapii, a dla nas ogromna satysfakcja – dodała.

Od 5 lat Fundacja Czerwone Noski regularnie organizuje terapię śmiechem dla najmłodszych pacjentów w szpitalach pediatrycznych w Polsce. Celem tych spotkań jest wsparcie dzieci w ich walce z chorobą i stworzenie im przyjaznych warunków podczas pobytu w szpitalu. Terapia prowadzona jest przez profesjonalnych artystów, których występy wywołują uśmiech na twarzach chorych dzieci, są zastrzykiem pozytywnej energii i wpływają na ich lepsze samopoczucie.    

–  Cel akcji „Dziecięca Radość w Twoich Rękach” jest wyjątkowy. Dobrze wiemy, że dzieci znajdują się w trudnej sytuacji, muszą poddawać się codziennemu leczeniu z dala od domu rodzinnego. Carrefour Polska przyłączył się do akcji, gdyż zdrowie jest jednym z priorytetów firmy. Nie tylko stale rozwijamy w naszych sklepach ofertę produktów ekologicznych i zalecanych w chorobach dietozależnych, ale również wspieramy wartościowe inicjatywy promujące zdrowe odżywianie i aktywność fizyczną. Cieszę się również, że mogliśmy liczyć na klientów sklepów Carrefour, którzy po raz kolejny udowodnili, że pomoc potrzebującym jest dla nich ważna - powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług Handlowych i Finansowych Carrefour Polska.

- Artyści współpracujący z Fundacją każdego dnia niosą radość i uśmiech najmłodszym pacjentom, i pomagają im przetrwać trudny okres, jakim niewątpliwie jest pobyt w szpitalu. Jesteśmy niesamowicie wdzięczni firmie Henkel Polska i Carrefour Polska, że dzięki przekazanym środkom będziemy mogli zintensyfikować nasze działania i dać chorym dzieciom jeszcze więcej dobrej zabawy” – powiedział Marcin Dudek, prezes Fundacji Czerwone Noski.

O Fundacji Czerwone Noski
Fundacja Czerwone Noski Klown w Szpitalu odwiedza chore dzieci w 8 szpitalach w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Poznaniu i we Wrocławiu. Rocznie 10 tysięcy dzieci śmieje się do rozpuku, dzięki naszym klownom. Artyści z Czerwonych Nosków prowadzą terapię śmiechem bezpośrednio przy łóżku każdego pacjenta, łącząc elementy kabaretu, muzyki, aktorstwa i sztuki cyrkowej. Humor, radość i pozytywne nastawienie są wstępnym warunkiem zdrowia. Regularne odwiedziny klownów w szpitalach wzmacniają psychikę małych pacjentów, a przez to ich ogólny stan zdrowia.

O sieci Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie. Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Więcej informacji